۹ گرایش پرطرفدار طراحی گرافیک

۹ گرایش پرطرفدار طراحی گرافیک

دوشنبه 27 خرداد 1398

محبوبه اردکانی زاده

در این مطلب می‌خواهیم تمامی گرایش های پرطرفدار طراحی گرافیک را به شما معرفی کنیم. این گرایش‌ها شامل تکنیک‌های ترکیبی، تایپوگرافی، طراحی و قالب‌بندی و حتی سینماگراف هستند. رنگ‌های زنده، جسور و چشم‌گیر در سال‌های گذشته بسیاری از طراحان از رنگ‌های کم ریسک و خنثی در طراحی‌ها و ترکیب‌های رنگی استفاده می‌کردند. استفاده از این رنگ‌ها درواقع به‌منظور خلق طرحی مرتب و منظم بوده است. در این سال‌ها شاهد حضور رنگ‌های روشن و خنثی مانند سفید، مشکی و طیف طوسی در اکثر طراحی‌ها بوده‌ایم؛ اما حالا در سال ۲۰۱۷ انتظار داریم … در این مطلب می‌خواهیم تمامی گرایش های پرطرفدار طراحی گرافیک را به شما معرفی کنیم. این گرایش‌ها شامل تکنیک‌های ترکیبی، تایپوگرافی، طراحی و قالب‌بندی و حتی سینماگراف هستند. رنگ‌های زنده، جسور و چشم‌گیر در سال‌های گذشته بسیاری از طراحان از رنگ‌های کم ریسک …

هر آنچه باید در مورد هویت برند بدانید!

هر آنچه باید در مورد هویت برند بدانید!

سه‌شنبه 21 خرداد 1398

محبوبه اردکانی زاده

هویت برند، نمایش بصری ارزش‌ها و شخصیت یک کسب‌وکار است و می‌توان از آن برای ایجاد احساسات خاص در مخاطبان استفاده کرد. همان‌طور که هویت شخصی، شما را به انسانی منحصربه‌فرد تبدیل می‌کند؛ هویت برند نیز شناسه‌ای است که چهره‌ی منحصربه‌فرد کسب‌وکار شما را نمایش می‌دهد. هویت برند، ارتباط نزدیک و متقابلی با طراحی برند دارد، اما صرفاً به مراحل طراحی محدود نمی‌شود. می‌توانیم بگوییم که هویت برند، بدنه‌ی اصلی یک سازمان است. هر شرکت یا سازمان، به‌دنبال ارائه‌ی محصولات متمایزی است که از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند. هویت … هویت برند، نمایش بصری ارزش‌ها و شخصیت یک کسب‌وکار است و می‌توان از آن برای ایجاد احساسات خاص در مخاطبان استفاده کرد. همان‌طور که هویت شخصی، شما را به انسانی منحصربه‌فرد تبدیل می‌کند؛ هویت برند نیز شناسه‌ای است که چهره‌ی منحصربه‌فرد کسب‌وکار شما را …

چگونه لوگو سرنوشت یک برند را تغییر می دهد؟

چگونه لوگو سرنوشت یک برند را تغییر می دهد؟

شنبه 18 خرداد 1398

محبوبه اردکانی زاده

اگر با یک طراح حرفه‌ای آشنا باشید و از او سوال کنید که سخت ترین پروژه های کاری خود را نام ببرد، بدون شک خواهد گفت پروژه های طراحی لوگو، چراکه لوگو وظیفه‌ی جاودانه کردن یک برند را در ذهن مخاطبانش دارد.  از نظر مدیران سنتی، لوگو یک عکس و نوشته‌ای از نام یک برند است، اما حرفه‌ای های مدیریت به خوبی می‌دانند که لوگو عصاره محتوا و درون مایه یک کسب و کار است، به بیان دقیق‌تر لوگو می‌بایست در کمتر از یک ثانیه، یک برند را در ذهن مخاطب جاودانه کند. در ادامه این مطلب به این نکته اشاره می‌شود که چگونه یک لوگوی استاندارد می‌تواند یک کسب و کار … اگر با یک طراح حرفه‌ای آشنا باشید و از او سوال کنید که سخت ترین پروژه های کاری خود را نام ببرد، بدون شک خواهد گفت پروژه های طراحی لوگو، چراکه لوگو وظیفه‌ی جاودانه کردن یک برند را در ذهن مخاطبانش دارد.  از نظر مدیران سنتی، لوگو یک عکس و نوشته‌ای از نام یک برند است، اما …

اشتباهات رایج در طراحی رابط کاربری

اشتباهات رایج در طراحی رابط کاربری

پنج‌شنبه 16 خرداد 1398

محبوبه اردکانی زاده

رابط کاربری همان‌طور که از نامش پیداست رابط بین کاربر و سایت یا اپلیکیشن است. هر نوع اشتباه در طراحی آن، تمام تلاش شمارا هدر می‌دهد. برای جلوگیری از بروز این اشتباهات، بهتر است با چند مورد از رایج‌ترین خطاها و نحوه جلوگیری از تکرار آن‌ها آشنا شوید. اگر ساده بگوییم، رابط کاربری روشی است که سایت با کاربر تعامل دارد و شامل تعامل انسان-کامپیوتر، منطق ارتباط و همچنین ظاهر است. کاربردی بودن نحوه ارائه ایده‌ها و محصولات به کاربر، مهم‌تر از زیبایی سایت یا اپلیکیشن خواهد بود. هدف از رابط کاربری (UI) این است که محصول را به بهترین شکل و … رابط کاربری همان‌طور که از نامش پیداست رابط بین کاربر و سایت یا اپلیکیشن است. هر نوع اشتباه در طراحی آن، تمام تلاش شمارا هدر می‌دهد. برای جلوگیری از بروز این اشتباهات، بهتر است با چند مورد از رایج‌ترین خطاها و نحوه جلوگیری از تکرار آن‌ها آشنا شوید. اگر ساده بگوییم، …

٥ اصل جذابیت وب سایت

٥ اصل جذابیت وب سایت

جمعه 10 خرداد 1398

محبوبه اردکانی زاده

چطور چیزی را «بامزه» یا «جذاب» می‌کنید؟ آیا اصول جذابیت وب‌سایت را می شناسید؟ شاید شما نیز همانند بسیاری از افراد دیگر به دلیل قرار گرفتن در دنیای بزرگ‌ترها فراموش کرده‌اید چطور می‌توانید با احساسات درونی خود ارتباط برقرار کنید و با دید دیگری به مسائل بنگرید و همانند کودکی، طرحی «بامزه» ارائه دهید. شاید هم از آن دسته افرادی هستید که مشکلی با این موضوع ندارند و هر چی به ذهنشان وارد می‌شود را ارائه می‌دهند، البته به شرطی که مناسب شرایط باشد. فرقی نمی‌کند تجربه و پیشینه شما در زمینه طراحی چگونه است، تلاش برای تبدیل … چطور چیزی را «بامزه» یا «جذاب» می‌کنید؟ آیا اصول جذابیت وب‌سایت را می شناسید؟ شاید شما نیز همانند بسیاری از افراد دیگر به دلیل قرار گرفتن در دنیای بزرگ‌ترها فراموش کرده‌اید چطور می‌توانید با احساسات درونی خود ارتباط برقرار کنید و با دید دیگری به مسائل …

١٠ دلیل برای استفاده از گرادینت (gradient) در طراحی

١٠ دلیل برای استفاده از گرادینت (gradient) در طراحی

پنج‌شنبه 9 خرداد 1398

محبوبه اردکانی زاده

سال‌ها، سبک طراحی‌ها یکنواخت و حداقلی بودند؛ اما مجدداً gradient مورد استقبال قرارگرفته‌اند. هر طرف نگاه کنید، طراحان با fading رنگ‌ها زیبایی‌های بصری ایجاد می‌کنند و مخاطبان را به سمت خود جذب و طرحی ایجاد می‌کنند که ارزش نگاه کردن دارد. اگر شما از طرفداران گرادینت یا تدارج رنگی یا لایه‌بندی کردن رنگ‌ها نیستید، بهتر است در این زمینه تجدیدنظر کنید. برای متقاعد کردن شما، ۱۰ دلیل برای استفاده gradient ذکر می‌کنیم تا علاقهٔ استفاده از آن برای طراحی در سایت‌ها در شما ایجاد شود. ۱. پس‌زمینه‌ها باعث جذابیت می‌شوند گرادینت باعث … سال‌ها، سبک طراحی‌ها یکنواخت و حداقلی بودند؛ اما مجدداً gradient مورد استقبال قرارگرفته‌اند. هر طرف نگاه کنید، طراحان با fading رنگ‌ها زیبایی‌های بصری ایجاد می‌کنند و مخاطبان را به سمت خود جذب و طرحی ایجاد می‌کنند که ارزش نگاه کردن دارد. اگر شما از طرفداران گرادینت …

نحوه طراحی رزومه کامل

نحوه طراحی رزومه کامل

یکشنبه 15 اردیبهشت 1398

محبوبه اردکانی زاده

طراحان می توانند هر سفارشی را انجام بدهند. شما باید کارهایی را طوری انجام دهید که نسبت به رقبا متفاوت باشید. چه اینکه تازه می خواهید به کاری مشغول شوید یا بیک موقعیت شغلی بهتری ارتقاء یابید، در هر صورت لازم است که رزومه شما نسبت به بقیه متفاوت بوده و به همین دلیل لازم است که یکبار دیگر هم آنرا مرور کنید. بهتر است که درباره مهارت های طراحی خود مطالبی را نیز بنویسید. در این مقاله نه تنها راجع به طراحی مطالبی را خواهیم نوشت، بلکه نحوه نگارش رزومه یک طراح را نیز مطرح خواهیم کرد. به همین دلیل نباید فرصتی را برای بدست آوردن شغل رویایی خود از دست بدهید.1. … طراحان می توانند هر سفارشی را انجام بدهند. شما باید کارهایی را طوری انجام دهید که نسبت به رقبا متفاوت باشید. چه اینکه تازه می خواهید به کاری مشغول شوید یا بیک موقعیت شغلی بهتری ارتقاء یابید، در هر صورت لازم است که رزومه شما نسبت به بقیه متفاوت بوده و به همین دلیل لازم است که …

نمونه های تبلیغاتی چاپی موفق و ارزشمندی آن ها

نمونه های تبلیغاتی چاپی موفق و ارزشمندی آن ها

دوشنبه 9 اردیبهشت 1398

محبوبه اردکانی زاده

نمونه‌های تبلیغاتی چاپی موفق و ارزشمندی آن‌ها آگهی‌های چاپی حتی در عصر دیجیتال هم ارزش و تاثیرگذاری خاص خود را همچنان حفظ کرده‌اند. رسانه‌ی آگهی‌ چاپی همچنان چاپ می‌شوند و علی‌رغم محدودیت‌های‌شان، باز هم بعضا توانایی‌ها و تاثیرگذاری خارق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهند. با اینکه اغلب این آگهی‌های چاپی را می‌توان به راحتی نادیده گرفت و از کنارشان رد شد، ولی هر ساله هزاران آگهی چاپی دیدنی و جالب‌توجه هم در سراسر دنیا ارائه می‌شود که می‌توان مانند یک اثر هنری از جذابیت آنها لذت وافری برد. با این وجود، اغلب … نمونه‌های تبلیغاتی چاپی موفق و ارزشمندی آن‌ها آگهی‌های چاپی حتی در عصر دیجیتال هم ارزش و تاثیرگذاری خاص خود را همچنان حفظ کرده‌اند. رسانه‌ی آگهی‌ چاپی همچنان چاپ می‌شوند و علی‌رغم محدودیت‌های‌شان، باز هم بعضا توانایی‌ها و تاثیرگذاری …

آشنایی با اصطلاحات طراحی و چاپ – انواع مرکب، لب بر و آورپرینت

آشنایی با اصطلاحات طراحی و چاپ – انواع مرکب، لب بر و آورپرینت

جمعه 6 اردیبهشت 1398

محبوبه اردکانی زاده

همه‌ی طراحان گرافیکی در  برهه‌ای از دوران کاری خود حتما سر و کارشان با پروژه‌های چاپی خواهند افتاد. طراحانی که در چنین مواقعی صرفا به خاطر اینکه از جنبه‌های چاپی سفارش خود اطلاعاتی ندارند، نباید پا پس بکشند. بلکه فکر بهتر این است که دانش چاپی خودشان را ارتقا ببخشند. بنابراین به ‌عنوان یک طراح لازم است که از مبانی هر نوع رسانه‌ای که در آن زمینه کار می‌کنید اطلاع داشته باشید مخصوصا اینکه اغلب پروژه‌های طراحی با اهداف چاپی انجام می‌شود. انواع مرکب  مرکب‌ها همه یکسان نیستند. مرکب‌های تمپلات (رنگ پر)، رنگ‌دانه‌ای و … همه‌ی طراحان گرافیکی در  برهه‌ای از دوران کاری خود حتما سر و کارشان با پروژه‌های چاپی خواهند افتاد. طراحانی که در چنین مواقعی صرفا به خاطر اینکه از جنبه‌های چاپی سفارش خود اطلاعاتی ندارند، نباید پا پس بکشند. بلکه فکر بهتر این است که دانش چاپی خودشان را ارتقا ببخشند. …

رنگها چه نقشی در طراحی بنر دارند؟

رنگها چه نقشی در طراحی بنر دارند؟

پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1398

محبوبه اردکانی زاده

هر برند دارای یک هویت و شخصیت است. برای مثال برند ایرانسل دنیای ارتباطات و رنگ سازمانی زرد را در ذهن مخاطب تداعی میکند و برند هاکوپیان در رابطه با پوشاک با شما صحبت میکند. بنابراین تیم بازاریابی یک برند باید بداند که قرار است هویت برند آنها چه نقشی در ذهن مخاطب ایجاد میکند. این شاید ساده باشد، اما برندینگ یک چرخه کامل و یکپارچه در مورد انتقال پیام، ایجاد تجربه و ایجاد رابطه و تعامل با مخاطبان است. هویت و شخصیت یک برند از عوامل مختلف قابل درک و شناخته میشود، اما تصاویر گرافیکی بیش از همه شاید در این مورد دخیل هستند. رنگهای که برای سازمان و برند انتخاب … هر برند دارای یک هویت و شخصیت است. برای مثال برند ایرانسل دنیای ارتباطات و رنگ سازمانی زرد را در ذهن مخاطب تداعی میکند و برند هاکوپیان در رابطه با پوشاک با شما صحبت میکند. بنابراین تیم بازاریابی یک برند باید بداند که قرار است هویت برند آنها چه نقشی در ذهن مخاطب ایجاد میکند. این …

۵ اشتباه در طراحی بنر که نباید مرتکب آنها شوید!

۵ اشتباه در طراحی بنر که نباید مرتکب آنها شوید!

چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398

محبوبه اردکانی زاده

اشتباه اول: یکی از بزرگترین اشتباهات در طراحی بنر، استفاده از متون طولانی است؛ پس سعی کنید نوشته های خود را کوتاه نگه دارید. اشتباه دوم: استفاده از متون گنگ یکی از دلایلی که بازدیدکننده به راحتی از بنر شما گذر میکند این است که متوجه منظور بنر تبلیغاتی شما و نوشته هایتان نمیشود. پس سعی کنید متونی روان و با زبان ساده روی بنرهایتان بیاورید. اشتباه سوم: آوردن لوگوی که ناخوانا باشد سعی کنید به گونه ای لوگوی خود را روی بنر قرار دهید که خوانا باشد. لوگوی شرکت : لوگوی طراحی شده باید ویژگی این را دارا باشد که علاوه بر ایجاد آگاهی باعث شناخت نام تجاری … اشتباه اول: یکی از بزرگترین اشتباهات در طراحی بنر، استفاده از متون طولانی است؛ پس سعی کنید نوشته های خود را کوتاه نگه دارید. اشتباه دوم: استفاده از متون گنگ یکی از دلایلی که بازدیدکننده به راحتی از بنر شما گذر میکند این است که متوجه منظور بنر تبلیغاتی شما و نوشته هایتان …

حیات دوباره ی کاتالوگ ها در کالبد تجارت الکترونیک

حیات دوباره ی کاتالوگ ها در کالبد تجارت الکترونیک

سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1398

محبوبه اردکانی زاده

کاتالوگ ها در بازاریابی آنلاین به ابزار موثری تبدیل شده اند و کسب و کارها نیز از این چنین موقعیتی سعی می کنند به نحو احسن استفاده کنند. کاتالوگ های آنلاین در کنار کاتالوگ های کاغذی به توسعه هر چه بیشتر کسب و کار کمک می کنند. می توانید به کسانی که از وب سایت شما بازدید کرده یا چندین بار با شما تماس گرفته اند کاتالوگ هایی را ارسال کنید. مشتریان هدف با برند شما ارتباط برقرار کرده و نیز نسبت به کاتالوگ های شما ابراز احساسات می کنند. این سخن بدین معنی است که باید در زمینه کاتالوگ های چاپی سرمایه گذاری کنیم. در کاتالوگ ها می توان انواع و اقسام محتوا و … کاتالوگ ها در بازاریابی آنلاین به ابزار موثری تبدیل شده اند و کسب و کارها نیز از این چنین موقعیتی سعی می کنند به نحو احسن استفاده کنند. کاتالوگ های آنلاین در کنار کاتالوگ های کاغذی به توسعه هر چه بیشتر کسب و کار کمک می کنند. می توانید به کسانی که از وب سایت شما بازدید کرده یا …

استفاده ی بهینه از فضای منفی در طراحی چاپی

استفاده ی بهینه از فضای منفی در طراحی چاپی

یکشنبه 1 اردیبهشت 1398

محبوبه اردکانی زاده

ایده‌ی نحوه‌ی عملکرد فضای منفی طراحی نسبتا ساده است، اما حتی هنرمندان و طراحان حرفه‌ای هم مفهوم دقیق این تکنیک را فراموش می‌کنند. فضای منفی (که گاهی هم با اصطلاح سفیدخوانی شناخته می‌شود) فقط یک فضای خالی نیست که باید آن را به نحوی پر کرد، بلکه این تکنیک یکی از مهم‌ترین جنبه‌های طراحی است که به عناصر اجازه می‌دهد تا در طرح حضور هدفمند و قابل‌توجیح داشته باشند.   فضای منفی به چشمان مخاطب فضایی برای فراغت می‎‌بخشد. فضای منفی میان هر عنصر درک و فهم هر بخش از طراحی را آسان‌تر می‌سازد. این امر برای تصاویر اهمیت بسزایی … ایده‌ی نحوه‌ی عملکرد فضای منفی طراحی نسبتا ساده است، اما حتی هنرمندان و طراحان حرفه‌ای هم مفهوم دقیق این تکنیک را فراموش می‌کنند. فضای منفی (که گاهی هم با اصطلاح سفیدخوانی شناخته می‌شود) فقط یک فضای خالی نیست که باید آن را به نحوی پر کرد، بلکه این تکنیک یکی از …

استراتژی های اشتباه در مذاکره که مشتریان را فراری می دهد

استراتژی های اشتباه در مذاکره که مشتریان را فراری می دهد

جمعه 30 فروردین 1398

محبوبه اردکانی زاده

هنر مذاکره و جذب مشتری، از مهارت‌های اساسی مدیران است. برخی رفتارهای اشتباه در مذاکرات می‌توانند مشتریان را فراری دهند. انواع شرکت‌ها و سازمان‌ها اعم از نوپا یا باسابقه، برای جذب مشتریان نیاز به جلسات ارائه و معرفی محصولات دارند. برای مشتریان سازمانی نیز این جلسات حالت مذاکره خواهند داشت. رعایت اصول مذاکره در کنار هنر سخنرانی و صحبت با مشتریان، از مهارت‌های اولیه‌ی مورد نیاز برای پیروزی در این جلسات هستند. در کنار این موارد، نکاتی هستند که باید با دقت از آن‌ها پرهیز کرد؛ چرا که انجام هر یک از آن‌ها می‌تواند به‌راحتی مشتری … هنر مذاکره و جذب مشتری، از مهارت‌های اساسی مدیران است. برخی رفتارهای اشتباه در مذاکرات می‌توانند مشتریان را فراری دهند. انواع شرکت‌ها و سازمان‌ها اعم از نوپا یا باسابقه، برای جذب مشتریان نیاز به جلسات ارائه و معرفی محصولات دارند. برای مشتریان سازمانی نیز این جلسات …

موشن گرافیک یا رایا مارکتینگ

موشن گرافیک یا رایا مارکتینگ

شنبه 24 فروردین 1398

محبوبه اردکانی زاده

موشن‌گرافیک یکی از روش‌های جذاب و جدید برای معرفی شرکت‌ها و برندهای مختلف و ارائه‌ی مفاهیم گوناگون در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، سیاسی و... است. متحرک‌سازی تصاویر و صداگذاری روی آن‌ها را موشن‌گرافیک می‌گویند. درواقع، تصاویر انیمیشنی را با درنظرگرفتن متن و سناریوِ نوشته‌شده برای آن با استفاده از نرم‌افزارهای متفاوت متحرک می‌کنند و سپس، روی آن صدا می‌گذارند. موشن‌گرافیک یکی از روش‌های جذاب و جدید برای معرفی شرکت‌ها و برندهای مختلف و ارائه‌ی مفاهیم مختلف در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، سیاسی و... غیره است. اگر … موشن‌گرافیک یکی از روش‌های جذاب و جدید برای معرفی شرکت‌ها و برندهای مختلف و ارائه‌ی مفاهیم گوناگون در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، سیاسی و... است. متحرک‌سازی تصاویر و صداگذاری روی آن‌ها را موشن‌گرافیک می‌گویند. درواقع، تصاویر انیمیشنی را با درنظرگرفتن متن و …

بازار ناب در حوزه دیزاین، سه نکته برای انتخاب صحیح یک تخصص

بازار ناب در حوزه دیزاین، سه نکته برای انتخاب صحیح یک تخصص

پنج‌شنبه 22 فروردین 1398

محبوبه اردکانی زاده

اغلب طراحان می‌دانند که باید در یک حوزه تخصص داشته باشند اما نمی‌دانند چه چیزی را انتخاب کنند. در واقع مسئله اینجاست که آنها می‌دانند باید یک بازار ناب (niche) از گستره حوزه دیزاین را تعیین کرده و کاوش کنند اما نمی‌توانند برای تمرکز و پیشرفت در این زمینه خاص، بقیه موارد را کنار بگذارند. انتخاب بازار ناب در حوزه دیزاین به این معنی است که مشتریان ایده‌آل خود را بشناسید و هر کاری لازم است برای جذب آنها انجام دهید. این کار لزوماً به معنی حذف بقیه موارد نیست، مجبور نیستید کارهای دیگر را کنار بگذارید. مطمئناً پروژه‌ها، سفارش شرکت‌ها و … اغلب طراحان می‌دانند که باید در یک حوزه تخصص داشته باشند اما نمی‌دانند چه چیزی را انتخاب کنند. در واقع مسئله اینجاست که آنها می‌دانند باید یک بازار ناب (niche) از گستره حوزه دیزاین را تعیین کرده و کاوش کنند اما نمی‌توانند برای تمرکز و پیشرفت در این زمینه خاص، بقیه موارد …

انواع تا در لیف لت ها و بروشورهای تا شده

انواع تا در لیف لت ها و بروشورهای تا شده

چهارشنبه 21 فروردین 1398

محبوبه اردکانی زاده

قبلا هیچ‌وقت تجربه‌ی سفارش یا طراحی بروشور و کاتالوگ را داشته‌اید؟ اگر بله، آیا می‌دانید نوع تای بروشور یا کاتالوگ‌تان چه بوده و چگونه این تا بدست می‌آید؟ اغلب افرادی که اطلاعاتی محدودی هم در حوزه‌ی چاپ و طراحی دارند، اطلاعات بسیار کمتری در مورد انواع تا، کاربردها و نحوه ایجاد آنها دارند. اما گزینش تای بروشور مناسب برای اولین بار می‌تواند فوق‌العاده چالش‎آفرین باشد. قبل از انتخاب بهترست که از خودتان چند سؤال، مانند نحوه استفاده از بروشور، نوع محتوایی که با آن مطابقت داشته باشد، نوع مخاطب هدف و غیره را بپرسید. خبر خوب این است … قبلا هیچ‌وقت تجربه‌ی سفارش یا طراحی بروشور و کاتالوگ را داشته‌اید؟ اگر بله، آیا می‌دانید نوع تای بروشور یا کاتالوگ‌تان چه بوده و چگونه این تا بدست می‌آید؟ اغلب افرادی که اطلاعاتی محدودی هم در حوزه‌ی چاپ و طراحی دارند، اطلاعات بسیار کمتری در مورد انواع تا، …

بهترین طرح های چاپی تی شرت

بهترین طرح های چاپی تی شرت

دوشنبه 19 فروردین 1398

محبوبه اردکانی زاده

امروزه تنوع کارها به قدری زیاد شده که دیگر نمی توان منتظر فرصت ها شد، بلکه باید خودمان دست به کار شویم و از تبلیغات متنوعی استفاده کنیم. چاپ روی اشیاء امروزه به یک ضرورت تبدیل شده و به تدریج هم گسترش پیدا می کند. چاپ روی تی شرت، کاری مهیج بوده و صد البته جذابیت های خود را دارد: در گام اول باید توجه داشت که تی شرت برای چه قشری از مردم تهیه و تولید می کنید؟ اول کاغذی بردارید و مخاطب خودتون مشخص کنید تا در نهایت لباسی تولید کنید که آنها دوست داشته باشند. تی شرت انواع مختلفی داره که با توجه به نیاز و نوع کار می توانید یک مدل خاص انتخاب کنید: تی شرت های بلند، … امروزه تنوع کارها به قدری زیاد شده که دیگر نمی توان منتظر فرصت ها شد، بلکه باید خودمان دست به کار شویم و از تبلیغات متنوعی استفاده کنیم. چاپ روی اشیاء امروزه به یک ضرورت تبدیل شده و به تدریج هم گسترش پیدا می کند. چاپ روی تی شرت، کاری مهیج بوده و صد البته جذابیت های خود را دارد: در …

چطور در شرایط بحرانی درست فکر کنیم؟

چطور در شرایط بحرانی درست فکر کنیم؟

شنبه 17 فروردین 1398

محبوبه اردکانی زاده

«خب سحر، گزارشت اینطور میگه که با باز کردن چند تا فروشگاهِ بیشتر موافقی. اما اصلا فکر کردی که چه تأثیری رو مشتری‌های ما می‌ذاره؟ حتما یادته که سال ۸۹ وقتی می‌خواستیم یه همچین کاری انجام بدیم چه فاجعه‌ای شده بود؟» اگر جای سحر بودید، به احتمال زیاد بدجور احساس می‌کردید تحت فشارید! باید به سؤال مدیرعامل جواب بدهید و نگرانی‌های او در مورد مشکل با مشتری‌ها را برطرف کنید. چه کار می‌کنید؟ چه می‌گویید؟ چگونه حرف‌تان را می‌زنید؟ اگر هیچ‌ حرفی برای گفتن به ذهن‌تان نمی‌رسید چه؟ چنین موقعیت‌هایی کم پیش نمی‌آیند. … «خب سحر، گزارشت اینطور میگه که با باز کردن چند تا فروشگاهِ بیشتر موافقی. اما اصلا فکر کردی که چه تأثیری رو مشتری‌های ما می‌ذاره؟ حتما یادته که سال ۸۹ وقتی می‌خواستیم یه همچین کاری انجام بدیم چه فاجعه‌ای شده بود؟» اگر جای سحر بودید، به احتمال زیاد بدجور احساس …

چرا باید طراحی UI یاد بگیرید!

چرا باید طراحی UI یاد بگیرید!

جمعه 16 فروردین 1398

محبوبه اردکانی زاده

حتی اگر طراح گرافیک هم نباشید، احتمال این که درباره طراحی UI شنیده باشید، زیاد است. شاید حتی تعجب کرده باشید که چه چیزی باعث این همه معروفیت و محبوبیت این موضوع شده است! یا این سوال برایتان بوجود آمده باشد آیا یادگرفتن طراحی UI به پیچیدگی یا جذابیت مشاغل چیزی می‌افزاید؟ در ادامه این مطلب به بررسی عمقی طراحی رابط کاربری می‌پردازیم و در نهایت شما را ترغیب به یادگیری آن می‌کنیم. طراحی یو-آی در یک دهه گذشته رشد بسیار چشمگیری داشته و این موضوع دلایل بسیاری داشته است. اول از همه، اپلیکیشن‌های موبایل بسیار پرکاربرد و پرطرفدار شدند و دومین دلیل این … حتی اگر طراح گرافیک هم نباشید، احتمال این که درباره طراحی UI شنیده باشید، زیاد است. شاید حتی تعجب کرده باشید که چه چیزی باعث این همه معروفیت و محبوبیت این موضوع شده است! یا این سوال برایتان بوجود آمده باشد آیا یادگرفتن طراحی UI به پیچیدگی یا جذابیت مشاغل چیزی می‌افزاید؟ در …

هنر معذرت خواهی از مشتری

هنر معذرت خواهی از مشتری

یکشنبه 11 فروردین 1398

محبوبه اردکانی زاده

هیچ چیز بدتر از مشتری ناراضی بقای کسب‌وکار را به خطر نمی‌اندازد؛ بنابراین برندهایی که مهارت معذرت خواهی و جبران داشته باشند برنده خواهند بود. مهم نیست در چه موقعیتی قرار داشته باشید؛ معذرت خواهی کردن در هر شرایطی یکی از سخت‌ترین کارها است. اما یادگرفتن هنر معذرت خواهی یکی از مهارت‌های ضروری در محیط کار محسوب می‌شود؛ زیرا اشتباه کردن در هر کسب‌وکاری اجتناب‌ناپذیر است. ناراحت شدن مشتری، فراموش کردن تلفن مهم کاری یا اشتباه در انجام پروژه، مواردی هستند که برای هر شخصی پیش می‌آید و نیازمند معذرت خواهی است. در طول فعالیت یک کسب و … هیچ چیز بدتر از مشتری ناراضی بقای کسب‌وکار را به خطر نمی‌اندازد؛ بنابراین برندهایی که مهارت معذرت خواهی و جبران داشته باشند برنده خواهند بود. مهم نیست در چه موقعیتی قرار داشته باشید؛ معذرت خواهی کردن در هر شرایطی یکی از سخت‌ترین کارها است. اما یادگرفتن هنر معذرت …