نقش روانشناسی در طراحی UI

نقش روانشناسی در طراحی UI

پنج‌شنبه 17 تیر 1400

محبوبه اردکانی زاده

تا به حال به این فکر کرده اید که چرا یک اپلیکیشن خاص را به محض نصب دوست دارید؟ آیا تا به حال متوجه شده اید چرا به راحتی در یک وب سایت خاص ساعتها گردش می کنید، در حالی که وبسایت دیگری برای شما نهایتا  چند دقیقه تحمل می شود؟ آیا حس کرده اید که فرآیند پرداخت در یک وب سایت مثل آب خوردن است اما وب سایت دیگری هنگام پول گرفتن از شما هم شما را پیر می کند؟ یکی از دلایل این است که برنامه به خوبی طراحی شده (یا نشده) است. وقتی که طرحی به صورت مدبرانه و از روی فکر طراحی شود، کاربران را راضی کرده و در رسیدن به اهدافشان کمک می کند. از سوی دیگر، طراحی بد نه تنها باعث رسیدن … تا به حال به این فکر کرده اید که چرا یک اپلیکیشن خاص را به محض نصب دوست دارید؟ آیا تا به حال متوجه شده اید چرا به راحتی در یک وب سایت خاص ساعتها گردش می کنید، در حالی که وبسایت دیگری برای شما نهایتا  چند دقیقه تحمل می شود؟ آیا حس کرده اید که فرآیند پرداخت در یک وب سایت مثل آب …

تغییر شغل از طراح وب به طراح تجربه کاربری

تغییر شغل از طراح وب به طراح تجربه کاربری

پنج‌شنبه 10 تیر 1400

محبوبه اردکانی زاده

عوض کردن شغل به آن سختی که برخی از افراد می‎گویند نیست، به ویژه اگر منابع اطلاعاتی لازم را برای تصمیم‎گیری بهتر در اختیار داشته باشید. شرایط فعلی دنیای فناوری، موقعیتی عالی به وجود آورده است تا بسیاری از طراحان وب شغل خود را به طراح تجربه کاربری تغییر دهند. براساس آماری که وب‎سایت PayScale منتشر کرده است، میانگین درآمد سالیانه طراحان وب در کشور آمریکا ۴۶ هزار دلار است در حالی که این مقدار برای طراحان تجربه کاربری به مقدار قابل توجه ۷۴ هزار دلار افزایش پیدا می‎کند. از طرف دیگر، فرصت‎های شغلی برای طراحی تجربه کاربری بیش از گذشته است به نحوی … عوض کردن شغل به آن سختی که برخی از افراد می‎گویند نیست، به ویژه اگر منابع اطلاعاتی لازم را برای تصمیم‎گیری بهتر در اختیار داشته باشید. شرایط فعلی دنیای فناوری، موقعیتی عالی به وجود آورده است تا بسیاری از طراحان وب شغل خود را به طراح تجربه کاربری تغییر دهند. براساس آماری که …

روش های تحقیق کاربر برای معماری اطلاعات

روش های تحقیق کاربر برای معماری اطلاعات

پنج‌شنبه 3 تیر 1400

محبوبه اردکانی زاده

در گذشته Card Sorting کار راحتی بود. با اینکه ما از سیستم کارت‌های شاخص، نت‌های چسبان یا جداول و نرم‌افزارهای پر ایراد استفاده می‌کردیم، اما آن‌ها را دوست داشتیم! اما امروزه روش‌ها و ابزارهای متنوعی برای نظم دادن اطلاعات چه به صورت آنلاین و چه آفلاین پدید آمده‌اند که روش‌های تحقیق کاربر برای معماری اطلاعات را آسان‌تر کرده و موجب درک بهتر فرآیند طبقه‌بندی و عنوان‌دادن به اطلاعات شما می‌شوند؛Card sortingدر این مقاله قصد نداریم نحوه نظم دادن به کارت‌ها را آموزش بدهیم، بلکه در این مقاله چند تکنیک رایج را بررسی … در گذشته Card Sorting کار راحتی بود. با اینکه ما از سیستم کارت‌های شاخص، نت‌های چسبان یا جداول و نرم‌افزارهای پر ایراد استفاده می‌کردیم، اما آن‌ها را دوست داشتیم! اما امروزه روش‌ها و ابزارهای متنوعی برای نظم دادن اطلاعات چه به صورت آنلاین و چه آفلاین پدید آمده‌اند …

الگوی تاریک در طراحی تجربه کاربر چیست؟

الگوی تاریک در طراحی تجربه کاربر چیست؟

جمعه 28 خرداد 1400

محبوبه اردکانی زاده

نمونه‌هایی از الگوی تاریک از زمان تیک‌ نصب‌ برنامه‌های ناخواسته در نصب نرم‌افزارها تا رسانه‌های اجتماعی، این حقه‌های پلید را به وفور دیده‌ایم، اما کمتر کسی نام‌شان را می‌داند یا درباره الگوی تاریک صحبت می‌کند! در این مطلب قصد داریم تعدادی از مرسوم‌ترین این الگوهای سیاه را با هم مرور کنیم. سؤالات انحرافی  با شنیدن عبارت سؤالات انحرافی (Trick Questions)، احتمالا خاطرات ناخوش کنکور و امتحانات زمان تحصیل برایتان زنده شد! ماجرای سؤالات انحرافی در وب‌سایت‌ها هم چیزی در همان مایه‌هاست.  در قسمت پایانی فرم‌های … نمونه‌هایی از الگوی تاریک از زمان تیک‌ نصب‌ برنامه‌های ناخواسته در نصب نرم‌افزارها تا رسانه‌های اجتماعی، این حقه‌های پلید را به وفور دیده‌ایم، اما کمتر کسی نام‌شان را می‌داند یا درباره الگوی تاریک صحبت می‌کند! در این مطلب قصد داریم تعدادی از …

معرفی و جایگاه کاربرد پذیری در تجربه کاربری

معرفی و جایگاه کاربرد پذیری در تجربه کاربری

پنج‌شنبه 20 خرداد 1400

محبوبه اردکانی زاده

کاربردپذیری یک صفت کیفی است که میزان سهولت استفاده کاربر، از رابط کاربری را ارزیابی می‌کند. در اصل واژه کاربردپذیری روشی را توصیف می‌کند که در تمام مراحل طراحی به استفاده آسان تاکید دارد. کاربردپذیری در 5 مولفه تعریف می‌شود: توانایی قابلیت یادگیری: آیا کاربران در اولین بازدید از طراحی، امکان فراگیری و استفاده آسان از آن را دارند؟ کارایی: هنگامی که کاربران با طراحی آشنایی پیدا کردند، چقدر سریع می‌‌توانند کارهای خود را پیش ببرند؟ قابلیت به یادآوری: اگر کاربر پس از یک دوره عدم استفاده از طرح، به طراحی برگردد، آیا به راحتی … کاربردپذیری یک صفت کیفی است که میزان سهولت استفاده کاربر، از رابط کاربری را ارزیابی می‌کند. در اصل واژه کاربردپذیری روشی را توصیف می‌کند که در تمام مراحل طراحی به استفاده آسان تاکید دارد. کاربردپذیری در 5 مولفه تعریف می‌شود: توانایی قابلیت یادگیری: آیا کاربران …

نکاتی برای نوشتن رزومه شغل طراح تجربه کاربری

نکاتی برای نوشتن رزومه شغل طراح تجربه کاربری

جمعه 14 خرداد 1400

محبوبه اردکانی زاده

یک رزومه خوب می‌تواند چشم‌اندازهای احتمالی کار را برای شما محقق کرده یا آن‌ها را ویران کند؛ بدون مصاحبه نمی‌توانید شغلی را به دست آورید. مسئله ناراحت کننده این است که تقریبا در تمام مشاغل از جمله طراح تجربه کاربری بسیاری از سی وی‌ها برای شغل مورد نظر مناسب نیستند. چرا باید رزومه داشته باشید؟ جوابش چندان هم پیچیده نیست. رزومه ابزاریست برای گشوده شدن دروازه فرصت‌ها به روی شما. باید رزومه خود را به گونه‌ای بنویسید که بر روی فردی که آن را می‌خواند تاثیر بگذارد و شما را به جمع گزینه‌هایِ «مورد بررسی برای استخدام» وارد … یک رزومه خوب می‌تواند چشم‌اندازهای احتمالی کار را برای شما محقق کرده یا آن‌ها را ویران کند؛ بدون مصاحبه نمی‌توانید شغلی را به دست آورید. مسئله ناراحت کننده این است که تقریبا در تمام مشاغل از جمله طراح تجربه کاربری بسیاری از سی وی‌ها برای شغل مورد نظر مناسب نیستند. …

۵ مزیت یوایکس رایتینگ در فیگما

۵ مزیت یوایکس رایتینگ در فیگما

دوشنبه 3 خرداد 1400

محبوبه اردکانی زاده

یوایکس رایتر چه نیازهایی دارد؟ قبل از هر چیز بهتر است نیازهای یک یوایکس رایتر را مرور کنیم. در قدمِ بعدی می‌توانیم دربارۀ ظرفیت‌های Figma و قابلیتِ یوایکس رایتینگ در فیگما بهتر داوری کنیم: ۱. تعامل با طراح و تیم فنی تجربه‌نویسی بخشی از جورچینِ طراحی محصول است، نه چیزی جدا از آن. به ثمر نشستنِ تلاش‌های طراح محصول، تیم فنی و تیم تجربه‌نویسی در گرو هم‌افزایی و تعامل جدی‌ گروهی‌ست. در تعاملِ مداوم، بدفهمی‌ها به حداقل می‌رسد. هم‌افزایی ذهن‌ها میوۀ بهتری می‌دهد. ایرادها کشف‌پذیرتر می‌شوند. به‌دلیل تجمیعِ … یوایکس رایتر چه نیازهایی دارد؟ قبل از هر چیز بهتر است نیازهای یک یوایکس رایتر را مرور کنیم. در قدمِ بعدی می‌توانیم دربارۀ ظرفیت‌های Figma و قابلیتِ یوایکس رایتینگ در فیگما بهتر داوری کنیم: ۱. تعامل با طراح و تیم فنی تجربه‌نویسی بخشی از جورچینِ طراحی محصول است، نه چیزی …

customer journey map و نحوه پیاده سازی آن

customer journey map و نحوه پیاده سازی آن

پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1400

محبوبه اردکانی زاده

یکی از مفاهیم کلیدی و زیربنایی که در مبحث بازاریابی وجود دارد، نقشه سفر مشتری یا customer journey map است. البته نقشه سفر مشری را به شکلی کمابیش مشابه، در فروش و تبلیغات نیز به ‌کار می ‌برند. ما در این مقاله همه چیز درباره نقشه سفر مشتری (customer journey map) و نحوه پیاده سازی آن را با هم بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید. نقشه سفر مشتری چیست؟ نقشه‌ سفر مشتری یا Customer Journey Map، به تصویر کشیدنِ فرآیندی است که مشتری برای تحقق یک هدف باید طی کند. از این نقشه برای درک و توجه به نیاز های مشتریان و معضل‌ های مرتبط با آنان استفاده می ‌شود. به طور کی می توان گفت که: … یکی از مفاهیم کلیدی و زیربنایی که در مبحث بازاریابی وجود دارد، نقشه سفر مشتری یا customer journey map است. البته نقشه سفر مشری را به شکلی کمابیش مشابه، در فروش و تبلیغات نیز به ‌کار می ‌برند. ما در این مقاله همه چیز درباره نقشه سفر مشتری (customer journey map) و نحوه پیاده سازی آن را با هم …

چگونه صفحه اصلی یک اپلیکیشن میزان وفاداری کاربران را افزایش می دهد؟

چگونه صفحه اصلی یک اپلیکیشن میزان وفاداری کاربران را افزایش می دهد؟

شنبه 25 اردیبهشت 1400

محبوبه اردکانی زاده

با طراحی صفحه اصلی تاثیرگذار برای اپلیکیشن خود، می‌توانید قلب کاربران خود را هدف بگیرید! آیا تا به‌حال اپلیکیشنی را به خاطر اینکه در نگاه اول صفحه اصلی (Homepage) آن انتظارات شما را برآورده نکرده است، آن را از گوشی یا تبلت خود حذف کرده اید؟! اگر پاسخ شما مثبت است، حتما متوجه این موضوع شده‌اید که اپلیکیشن شما نیز می‌تواند از چنین سرنوشت شوم مشابهی رنج ببرد. مگر این که یک صفحه اصلی تاثیرگذار را طراحی کنید که در اولین نگاه، کاربران اپلیکیشن شما را جذب کند و میزان وفاداری آن‌ها را برای شما افزایش دهد. سوالی که مطرح می‌شود این است که چگونه … با طراحی صفحه اصلی تاثیرگذار برای اپلیکیشن خود، می‌توانید قلب کاربران خود را هدف بگیرید! آیا تا به‌حال اپلیکیشنی را به خاطر اینکه در نگاه اول صفحه اصلی (Homepage) آن انتظارات شما را برآورده نکرده است، آن را از گوشی یا تبلت خود حذف کرده اید؟! اگر پاسخ شما مثبت است، حتما متوجه …

پرسونای کاربر برای طراحی و توسعه محصول موبایل

پرسونای کاربر برای طراحی و توسعه محصول موبایل

چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400

محبوبه اردکانی زاده

شخصیت یا پرسونای کاربر یکی از ابزارهای ارزشمند در حوزه‌ی تجربه‌ی کاربری است که این امکان را به کل تیم طراحی و توسعه می‌دهد تا یک یا چندین داستان و سناریوی ساده‌‌ی کاربر را در هنگام کار خود در ذهن داشته باشند. استفاده از این ابزار منجر به تولید محصولاتی می‌شود که از نظر کاربر مناسب‌تر بوده و در نتیجه احتمال موفقیت بیشتری دارند. توسعه‌ی محصول موبایل می‌تواند از پرسوناهای کاربر نیز بهره ببرد. نکته‌ی حا‌ئز اهمیت این است که اطمینان حاصل کنید که اطلاعات کمی بیشتری به آن‌ها اضافه کنید تا در حد امکان کارآمدتر باشند. انواع … شخصیت یا پرسونای کاربر یکی از ابزارهای ارزشمند در حوزه‌ی تجربه‌ی کاربری است که این امکان را به کل تیم طراحی و توسعه می‌دهد تا یک یا چندین داستان و سناریوی ساده‌‌ی کاربر را در هنگام کار خود در ذهن داشته باشند. استفاده از این ابزار منجر به تولید محصولاتی می‌شود که …

متن تجربه کاربر – نوشتن یا طراحی؟

متن تجربه کاربر – نوشتن یا طراحی؟

چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400

محبوبه اردکانی زاده

متن تجربه کاربر و طراحی همانطور که برای تسهیل و بهینه‌سازی تجربۀ کاربر دست به برنامه‌ریزی و طراحی می‌زنیم، تجربه‌نویسی هم به برنامه‌ریزی و طراحی وابسته است. نوشتن داستان یا کپشن اینستاگرام تا حد زیادی متکی به ذوق‌ورزی شخصی‌ست. اما ذوق‌ورزی فقط و فقط یکی از شروط تجربه‌نویسی است که باید ضریب پایینی برایش قائل شویم. طراحی پُرجزئیات وقتی از متن تجربه کاربر حرف می‌زنیم باید به جزئیات متنوعی اشراف داشته باشیم: نوع محصول یا کسب‌وکار شخصیت برند و کهن‌الگو (Archetype) کسب‌وکار مخاطب/مشتری (Persona) نوع ارائه … متن تجربه کاربر و طراحی همانطور که برای تسهیل و بهینه‌سازی تجربۀ کاربر دست به برنامه‌ریزی و طراحی می‌زنیم، تجربه‌نویسی هم به برنامه‌ریزی و طراحی وابسته است. نوشتن داستان یا کپشن اینستاگرام تا حد زیادی متکی به ذوق‌ورزی شخصی‌ست. اما ذوق‌ورزی فقط و …

چگونه سئوکار فریلنسر استخدام کنیم؟

چگونه سئوکار فریلنسر استخدام کنیم؟

شنبه 11 اردیبهشت 1400

محبوبه اردکانی زاده

چگونه سئوکار فریلنسر استخدام کنیم؟ رتبه گرفتن صفحات وب در صفحه نتایج گوگل مانند سال‌های قبل آسان نیست. نه تنها رقابت بسیار سخت‌تر شده است بلکه الگوریتم‌های موتورهای جستجو نیز سخت‌گیرتر شده‌اند و این‌ها کار رتبه‌گرفتن و بهینه ‌سازی سایت را بسیار دشوارتر کرده است. احتمالا شما هم به عنوان صاحب یک کسب‌وکار اینترنتی فرصت اینکه مدام تغییراتی در سایت خود ایجاد کنید تا در رتبه‌های برتر باقی بمانید را ندارید. به همین دلیل احتمالا نیاز دارید که با یک سئوکار فریلنسر شروع به کار کنید. چگونه یک سئوکار می‌تواند به کسب‌وکار شما … چگونه سئوکار فریلنسر استخدام کنیم؟ رتبه گرفتن صفحات وب در صفحه نتایج گوگل مانند سال‌های قبل آسان نیست. نه تنها رقابت بسیار سخت‌تر شده است بلکه الگوریتم‌های موتورهای جستجو نیز سخت‌گیرتر شده‌اند و این‌ها کار رتبه‌گرفتن و بهینه ‌سازی سایت را بسیار دشوارتر …

۵ قلق برای نوشتن ارور یا پیغام خطا در طراحی محصول

۵ قلق برای نوشتن ارور یا پیغام خطا در طراحی محصول

دوشنبه 6 اردیبهشت 1400

محبوبه اردکانی زاده

پیغام‌ خطا یا همان ارور یکی از مهم‌ترین بخش‌ها و شاید حساس‌ترین بخش از تجربه‌ی کاربر در مواجهه با یک محصول دیجیتال است. رفتار محصول در مقابل خطای کاربر یکی از عواملی است که آینده‌ی ارتباط محصول و کاربر را تعیین می‌کند. این‌جاست که داشتن چند قلق برای نوشتن ارور یا پیغام خطا ارزشمند می‌شود. اگر هنگامی که کاربر به چالش برمی‌خورد به خوبی همراه او نباشید، لکّه‌ی ننگ بزرگی را بر پیشانی محصولتان زده‌اید و بار بعد ممکن است کاربر به محصول شما مراجعه نکند! ارور چیست؟ در یوایکس رایتینگ هدف این است که کاربر را در رسیدن به مقصد مورد … پیغام‌ خطا یا همان ارور یکی از مهم‌ترین بخش‌ها و شاید حساس‌ترین بخش از تجربه‌ی کاربر در مواجهه با یک محصول دیجیتال است. رفتار محصول در مقابل خطای کاربر یکی از عواملی است که آینده‌ی ارتباط محصول و کاربر را تعیین می‌کند. این‌جاست که داشتن چند قلق برای نوشتن …

آشنایی با انواع روش های بازاریابی آنلاین

آشنایی با انواع روش های بازاریابی آنلاین

شنبه 4 اردیبهشت 1400

محبوبه اردکانی زاده

از آنجایی که افراد به طور فزاینده‌ای وقت خود را در مقابل صفحه نمایش صرف می‌کنند، بازاریابی آنلاین با روش موثری که دارد به مهمترین ابزار برای دستیابی به مشتری تبدیل شده است. بازاریابی آنلاین همه نوع کاربران دستگاه‌های الکترونیک از کامپیوترهای رومیزی تا گوشی‌های هوشمند را مورد هدف قرار می‌دهد. شما برای این که بتوانید کسب و کار خود را به طور آنلاین با موفقیت تبلیغ کنید و مخاطبان را جذب کنید، باید از انواع مختلف بازاریابی دیجیتال استفاده کنید. این روزها، اگر می‌خواهید به پیشرفت شایسته‌ای دست پیدا کنید فقط داشتن وب سایت کافی نیست. … از آنجایی که افراد به طور فزاینده‌ای وقت خود را در مقابل صفحه نمایش صرف می‌کنند، بازاریابی آنلاین با روش موثری که دارد به مهمترین ابزار برای دستیابی به مشتری تبدیل شده است. بازاریابی آنلاین همه نوع کاربران دستگاه‌های الکترونیک از کامپیوترهای رومیزی تا گوشی‌های …

جایگاه نماینده UX در تیم مدیریت ارشد شما کجاست؟

جایگاه نماینده UX در تیم مدیریت ارشد شما کجاست؟

جمعه 3 اردیبهشت 1400

محبوبه اردکانی زاده

ما برای تعیین سبک و روش تجارت شما اینجا نیستیم بلکه می‌خواهیم از بسیاری از شرکت‌هایی که با آن‌ها روبرو هستیم بپرسیم. “چرا نماینده UX در تیم ارشد مدیریت آن‌ها وجود ندارد؟” UX تجربه مشتری نیست تجربه مشتری در جدول استراتژیک معمولاً جایگاه منحصربه فردی را به خود اختصاص می‌دهد. مشکلی که وجود دارد این است که UX بخش کوچکی از تجربه مشتری (حداقل برای مدیر یا معاون خدمات مشتری) است و آن‌ها تمایل دارند توجه خود را به سمت تجربه برند و سفر مشتری نسبت به تعامل مشتری با محصول متمرکز کنند. همچنین متوجه شده‌ایم که بسیاری از نمایندگان تجربه … ما برای تعیین سبک و روش تجارت شما اینجا نیستیم بلکه می‌خواهیم از بسیاری از شرکت‌هایی که با آن‌ها روبرو هستیم بپرسیم. “چرا نماینده UX در تیم ارشد مدیریت آن‌ها وجود ندارد؟” UX تجربه مشتری نیست تجربه مشتری در جدول استراتژیک معمولاً جایگاه منحصربه فردی را به …

برتری داشتن وب سایت نسبت به شبکه های اجتماعی

برتری داشتن وب سایت نسبت به شبکه های اجتماعی

چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400

محبوبه اردکانی زاده

در عصر رسانه های اجتماعی ، آیا هنوز به وب سایت احتیاج دارید؟ پاسخ بله است! اما چرا ممکنه سهولت استفاده از شبکه های اجتماعی و مقبولیت و رایگان بودن باعث بشه برخی از افراد برای معرفی کسب و کار خود و یا حتی فروش محصول ترجیح بدن از شبکه های اجتماعی استفاده کنند در این پست شما با برتری های داشتن یک وب سایت نسبت به شبکه های اجتماعی آشنا خواهید شد. 1- کنترل کامل برند شما با استفاده از رسانه های اجتماعی ، شما در رابط کاربری و عملکرد این سیستم عامل هستید. با داشتن یک وب سایت می توانید ظاهر ، احساس ، ویژگی ها و تجربه کاربر را در اختیار داشته باشید و آنها را … در عصر رسانه های اجتماعی ، آیا هنوز به وب سایت احتیاج دارید؟ پاسخ بله است! اما چرا ممکنه سهولت استفاده از شبکه های اجتماعی و مقبولیت و رایگان بودن باعث بشه برخی از افراد برای معرفی کسب و کار خود و یا حتی فروش محصول ترجیح بدن از شبکه های اجتماعی استفاده کنند در این پست شما با …

نقش های مختلف طراحان UX

نقش های مختلف طراحان UX

دوشنبه 30 فروردین 1400

محبوبه اردکانی زاده

یادگیری مفاهیم UX و وارد شدن به دنیای صنعت به عنوان یک طراح UX و شروع به کار مبحثی کاملا جداگانه است. در حقیقت، یک پست شرکتی برای طراح UX می تواند معانی گوناگونی داشته باشد. بدیهی است از آنجا که این زمینه کاری جدید بوده و بسیاری از کمپانی ها در مورد این پست شغلی و عبارت «طراح UX» شناخت کافی ندارند، انتظارات گوناگونی از این عنوان شغلی و فردی که آن را بر عهده می گیرد وجود دارد. هنگامی که به تازگی شغلی با عنوان طراحی UX را بر  عهده می گیرید، سردرگمی پیرامون آنچه می_بایست در این پست اجرا و پیاده سازی کنید، غیر قابل اجتناب است. نه تنها شما، بلکه این این … یادگیری مفاهیم UX و وارد شدن به دنیای صنعت به عنوان یک طراح UX و شروع به کار مبحثی کاملا جداگانه است. در حقیقت، یک پست شرکتی برای طراح UX می تواند معانی گوناگونی داشته باشد. بدیهی است از آنجا که این زمینه کاری جدید بوده و بسیاری از کمپانی ها در مورد این پست شغلی و عبارت «طراح …

چگونه قبل از مصاحبه شغلی درباره شرکت اطلاعات کسب کنیم؟

چگونه قبل از مصاحبه شغلی درباره شرکت اطلاعات کسب کنیم؟

شنبه 28 فروردین 1400

محبوبه اردکانی زاده

اگر تجربه دعوت به مصاحبه استخدامی داشته باشید یا آنکه درباره روش‌های موفقیت در مصاحبه کاری مطلبی خوانده باشید، حتما متوجه شده‌اید بسیار مهم است پیش از شرکت در جلسه مصاحبه اطلاعات دقیقی از شرکت کسب کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند بهتر به سوالات پاسخ دهید و بتوانید مصاحبه موفق‌تری داشته باشید. علاوه‌بر‌آن معمولا مسولان جذب و استخدام دوست دارند فردی را استخدام کنند که مشتاق کار کردن در شرکت‌‌شان است نه کسی که برای همه جا رزومه می‌فرستد و فقط دنبال کار است، به همین  دلیل، معمولا در حین مصاحبه سوالاتی درباره خود شرکت و … اگر تجربه دعوت به مصاحبه استخدامی داشته باشید یا آنکه درباره روش‌های موفقیت در مصاحبه کاری مطلبی خوانده باشید، حتما متوجه شده‌اید بسیار مهم است پیش از شرکت در جلسه مصاحبه اطلاعات دقیقی از شرکت کسب کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند بهتر به سوالات پاسخ دهید و بتوانید …

ترندهای طراحی گرافیک در سال 2021

ترندهای طراحی گرافیک در سال 2021

پنج‌شنبه 26 فروردین 1400

محبوبه اردکانی زاده

دنیای طراحی گرافیک به لطف فناوری با سرعت زیادی در حال رشد میباشد و برای مطرح بودن به عنوان طراح گرافیک در سطح بالا لازمه از ترندهای جدید در این حوزه آگاه باشیم و از آنها استفاده نماییم در ادامه برخی از ترندهای مطرح شده در مورد طراحی گرافیک در سال 2021 به شما معرفی میکنیم . 1- طراحی سه بعدی در واقع ترند طراحی سه بعدی پدیده ی جدید نیست اما هرساله جذاب و جذابتر می شود. این سبک طراحی روشی است که از از پیشرفتهای مدرن و قابلیتهای نرم افزاری بیشترین استفاده را کرده است. 2- طراحی با الهام از طبیعت ترندهای طراحی طبیعی به آرامی در حال افزایش است. ایده … دنیای طراحی گرافیک به لطف فناوری با سرعت زیادی در حال رشد میباشد و برای مطرح بودن به عنوان طراح گرافیک در سطح بالا لازمه از ترندهای جدید در این حوزه آگاه باشیم و از آنها استفاده نماییم در ادامه برخی از ترندهای مطرح شده در مورد طراحی گرافیک در سال 2021 به شما معرفی میکنیم . …

4 روش ارزش آفرینی برای کسب و کار شما

4 روش ارزش آفرینی برای کسب و کار شما

چهارشنبه 25 فروردین 1400

محبوبه اردکانی زاده

همانطور که هر صاحب کسب و کاری می‌داند، ایجاد شغل عملاً هرگز هدف کارآفرینان نیست در عوض، ایجاد شغل وسیله‌ای ضروری برای ایجاد سازمان، مقیاس‌گذاری کسب و کار و سهم رو به رشد بازار برای پوشش هزینه‌ها است و این یک کار پرهزینه است به این معنی که باید قبل از استخدام تا زمانی که ممکن است، صبر کنید در حالی که تشکیل یک تیم مناسب – گروهی از افراد با نگرش و مهارت‌های کافی – برای بقاء یک کسب و کار حائز اهمیت است همچنین یافتن یک جایگاه ویژه و کوچک در بازار نیز ضروری است. به همین دلیل است که بیشتر روش‌های شروع کسب و کار بر یافتن تناسب بازار و محصول … همانطور که هر صاحب کسب و کاری می‌داند، ایجاد شغل عملاً هرگز هدف کارآفرینان نیست در عوض، ایجاد شغل وسیله‌ای ضروری برای ایجاد سازمان، مقیاس‌گذاری کسب و کار و سهم رو به رشد بازار برای پوشش هزینه‌ها است و این یک کار پرهزینه است به این معنی که باید قبل از استخدام تا زمانی …

لوگو متحرک چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

لوگو متحرک چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

دوشنبه 23 فروردین 1400

محبوبه اردکانی زاده

لوگو متحرک (logo motion) یکی از ابزارهای نوین و مدرن برای برندسازی است و استفاده از چنین ابزارهایی می‌تواند قدرت و حرفه‌ای بودن شما را نسبت به رقبا به رخ مخاطب کشیده و جذابیت زیادی برای شما ایجاد نماید.  چنین لوگوهایی مسیر پیشرفت را برای هر برندی به کوتاه‌ترین حالت ممکن می‌رسانند. در این مقاله با جزئیات این نوع لوگوها بیشتر آشنا شده و بهتر می‌توانید برای داشتن یا نداشتن آن تصمیم‌گیری نمایید. درباره‌ی لوگو متحرک تأثیر داشتن لوگو برای برندسازی امروز بر کسی پوشیده نیست و هر کس اهمیت استفاده از لوگو را در کار خود می‌داند. با … لوگو متحرک (logo motion) یکی از ابزارهای نوین و مدرن برای برندسازی است و استفاده از چنین ابزارهایی می‌تواند قدرت و حرفه‌ای بودن شما را نسبت به رقبا به رخ مخاطب کشیده و جذابیت زیادی برای شما ایجاد نماید.  چنین لوگوهایی مسیر پیشرفت را برای هر برندی به کوتاه‌ترین حالت …