چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400
محبوبه اردکانی زاده
شخصیت یا پرسونای کاربر یکی از ابزارهای ارزشمند در حوزهی تجربهی کاربری است که این امکان را به کل تیم طراحی و توسعه میدهد تا یک یا چندین داستان و سناریوی سادهی کاربر را در هنگام کار خود در ذهن داشته باشند. استفاده از این ابزار منجر به تولید محصولاتی میشود که از نظر کاربر مناسبتر بوده و در نتیجه احتمال موفقیت بیشتری دارند. توسعهی محصول موبایل میتواند از پرسوناهای کاربر نیز بهره ببرد. نکتهی حائز اهمیت این است که اطمینان حاصل کنید که اطلاعات کمی بیشتری به آنها اضافه کنید تا در حد امکان کارآمدتر باشند.
انواع …
شخصیت یا پرسونای کاربر یکی از ابزارهای ارزشمند در حوزهی تجربهی کاربری است که این امکان را به کل تیم طراحی و توسعه میدهد تا یک یا چندین داستان و سناریوی سادهی کاربر را در هنگام کار خود در ذهن داشته باشند. استفاده از این ابزار منجر به تولید محصولاتی میشود که …